Pages

Monday, June 25, 2007

Paloarea aripilor

Desi zbura nestingherit catre nicaieri aripile lui simteau lipsa traseelor precise.

A crezut ca aripile ii vor cadea instantaneu odata cu alegerea facuta. S-a inselat. Au ramas acolo, si inca poate zbura, acum poate simti chiar mangaierea aerului, poate simti atingerea frunzelor. Dar ce folos.

Pluteste haotic fara nici o tinta, mandru de tinuta lui, de tristetea lui.

Daca ar putea impartasi cuiva povestea sa... daca s-ar duce toti in mortii ma-sii... dar nimeni nu vorbeste limba lui.

Zboara mereu, stiind ca acum il asteapta un sfarsit. A ajuns un om cu aripi.

11 comments:

Anonymous said...

nu exista "traseuri"
http://dictionare.edu.ro/search.php?cuv=traseuri
dar exista "trasee"

thian1899 said...

dar trasee suna asa de bine...

Anonymous said...

bine ca esti tu destept

thian1899 said...

damn it. nu stiu de ce am folosit traseuri. trasee suna si mai bine. am modificat / corectat.

oare fetele de pe traseu cum folosesc la plural?

Szilard said...

vei afla in curand...bineinteles daca te duc aripile pana acolo...
in rest,numa bine...

thian1899 said...

eu nu am aripi

Anonymous said...

at du-te pe jos:P

thian1899 said...

hmm... faci click acolo pe Altul, sau Other, depinde de limba. nu trebuie sa ai cont ca sa iti poti pune un nume si sa postezi. orice. oricum nu conteaza.

conteaza cum spun fetele de pe traseu pluralul

Anonymous said...

Alegeţi-vă o identitate.
ce tare nu?

thian1899 said...

Alege-ti o identitate, sau mai respectuos, daca tot e vorba sa ne respectam unii pe altii, chiar daca avem trasee diferite,
Alegeti-va o identitate

Alexandra Ivan said...

Daca nu ai aripi, inventeaza-le. Imagineaza-ti zborul si le vei simti pe spate, albe, intinse, ale tale. Inchide ochii... gandeste-te la visele tale... lasa lumina sa-ti patrunda prin pleoape si vei vedea o lume de oameni cu aripi.

(si eu mi le pierd pe ale mele din cand in cand, zboruri abrupte le sfasie, dar imi place sa cred ca... vor creste la loc de fiecare data).