Pages

Friday, March 26, 2010

Vai!

Şi când te gândeşti că prin 2004 era Marele Milan.

E păcat că într-un an când avem o echipă aşa de slabă am fost aşa aproape de titlu.Am fost la un punct de primul loc cu un meci mai puţin. În trei zile s-au făcut iarăşi 4 puncte diferenţă şi totul pare mai departa ca niciodată, mai ales după ce am văzut meciul de la Parma. Să fie simţită atât de acut lipsa lui Ambro?

Nu ar fi multe de zis. Singura chestie interesantă din ultimele meciuri (pe lângă jocul prin care ne e imposibil să ne creăm ocazii) a fost Inzaghi care nu mai e ce-a fost. Pe vremuri nu îl vedeam să încerce driblinguri, nu aştepta o veşnicie să şuteze din careu, dar mai ales driblingurile, nu făcea niciodata acel dribling în plus într-o situaţie unu la unu. Dar la aproape 37 de ani se poate să îşi fi schimbat stilul.

La ce joc practică Milan încă nu s-a născut atacantul de care are nevoie, iar când se va naşte, sau se va inventa, cu atât mai puţin va fi accesibil bugetului de austeritate al lui Berlusconi.

Merda!

4 comments:

mm said...

suntem penibili. atata am de zis

thian1899 said...

hai ma ca uite, deseara iar avem sansa sa revenim la un punct in spate

chinchila waldemar said...

again, suntem penibili ma...

ma am visat cu dan si cu ruben. dar dan era un tiran ma. mi-era frica de el. exercita o presiune psihologica asupra mea. il plimbam cu masina si nu stiam incotro sa o iau. si cu ruben eram in masina si mergea cu 100 pe trotuar si o facut rotile praf. foarte tenebros visul. nu m-am trezit multumit. si frate-miu era pe acolo. da timisoara nu arata a timisoara mortii ma-sii. tre sa vin acasa ma ca nu se poate asa.

am gasit o masina faina de cumparat. o sa trimit detalii la toata lumea pe mail laters on.

de paste am liber de joi pana marti iei. ma cam plictisesc. dar daca imi iau masian asta o sa fie iures LOL.

am avut un close call ca ne trebuia un partener pt un proiect european ce l-o scris sefa si eram in tratative cu Grigore Moisil si o fost cam greu sa ii conving si am reusit pe ultima 100 de metri. dar all is well when it ends well :).

am facut sarmale cu lorena. or iesit bune ma. f bune. anyway o sa va trimit mail-ul cu masina si cu cele bune pt paste.

deocamdata va las cu un link genial: http://antena3.ro/stiri/fun/un-american-a-fost-arestat-dupa-ce-a-incercat-sa-resusciteze-un-oposum-mort_95669.html.

Respiratia gura la gura mi se pare geniala.

thian1899 said...

suntem slabi oricum, dar fara pato, dinho, pirlo, nesta, ce sa te astepti? chiar si huntelaar si beckham, achizitiile noastre or fost indisponibili.

pai mai vino pe aici ma aici e totul super. lol.