Pages

Tuesday, August 21, 2007

t i a

Treptat, oamenii pleaca in Germania si le place acolo. Si unii raman acolo. Se intorc rar, sunt altfel, pleaca din nou. Prima oara cand pleaca dincolo e intotdeauna intr-un moment nepotrivit.

Iar cat timp sunt plecati au alte ganduri decat cele pe care le ai tu. E tara in care stai, e aerul pe care il respiri. Si incerci sa spui prea multe cand ei deja vorbesc alta limba. Iti urmezi gandurile, Bega curge doar aici. Iar ei... Ei respira alt aer.

Nunta vine firesc in cele din urma. Cuvinte obisnuite si firesti si ele. Ce rochie frumoasa dar mie imi placeau cerceii... Dar tortul, tortul ti-a placut? Noapte buna.

Amintiri. Amintiri pierdute.

6 comments:

Anonymous said...

mie mia placut tortu, tie tia placut?

thian1899 said...

tu nu ai mancat tort. era cam dulce, din ce am inteles era cu martipan...

Anonymous said...

ehh n-am mancat, eu tot timpu manc tort mai.

thian1899 said...

nu e frumos sa incurcam torturile.

Anonymous said...

port torturi. daca nici postu asta nu apare atunci am o problema

thian1899 said...

dar daca porti torturi nu ai o problema?