Pages

Sunday, January 13, 2008

Cu urechile pe spate

La doua-trei vorbe spunea, imposibil de-nteles de ce si cu ce legatura, "cu urechile pe spate"...

Incepusem sa-i vorbesc despre poezie, ii si citeam niste versuri, la care ea, privind direct in halba de bere, imi raspunse: "Da.. Cu urechile pe spate!"

Am luat-o in brate si am sarutat-o pe fata ei rotunda si transpirata, apoi pe buzele de copil. "Cu urechile pe spate!", mi-a spus cand s-a desprins din bratele mele.

I-am spus ca sunt dispus sa ramanem prieteni si tot bla-bla-bla-ul care se spune in situatiile astea. Dupa ce-am terminat cu discursul meu stangaci si artificios, a tacut o vreme. Apoi a murmurat ceva ca pentru ea. "Ce-ai spus?", am intrebat-o, uitandu-ma cum se formeaza lacrimile in ochii ei fara gene. "Cu urechile pe spate...", a soptit din nou, strangand din umeri.


Bucati din Mircea Cartarescu, De ce iubim femeile. Nu are legatura cu cartea, nu comentez cartea. Cu urechile pe spate!

2 comments:

Anonymous said...

Nu stiu daca e o semnificatie anume in cuvintele astea(?):). Eu una prefer ca un scriitor sa repete prin personajele sale ceva ce mi-ar stimula imaginatia, sau poate cultura..in caz ca ea exista:D

thian1899 said...

madi,
nici eu nu stiu ce semnificatie au. ma amuza totusi. suna funny. absurd.

si da ai dreptate cu scriitorul. de asta nu am comentat nimic despre carte. nu era o carte impresionanta, sa nu zic altceva:)