Pages

Monday, May 5, 2008

Cetati

Am revenit. Am fost in concediu prin Moigrad si Mirsid, un sat si o comuna de pe langa Zalau, judetul Salaj. Drumul Timisoara - Zalau dureaza 8 ore cu autobuzul si costa 380 de mii. Acolo este o cetate romana, Porolissum, draguta. Nici padurea nu era de lepadat.

Am fost si pe la Radna tot dincolo de Mures. UTA e in B. Milan e pe 4. Poli e in Uefa. Eu iarasi la lucru. Parca era mai fain cand nu eram. Sigur era mai fain. As face un foc aici sa imi bag mana in el.

2 comments:

Vicky Olteanu said...

ieri a fost chiar naspa la munca! acum parca mi-am mai intrat in ritm. nu mai mi se par toti niste straini.

Anonymous said...

as face un foc mare si as arunca pacatosii in el. sa-i arda focu, mama lor. si dupa aia as da cu bomba atomica in pantaloni la Pepe. si dupa aia as trage cu pusca la luna. si dupa aia gatii ma-sii ca nu mai stiu ce sa scriu dracu bata in rautatile mele