Pages

Thursday, August 27, 2009

Aseară am mâncat rechin

Aseară am mâncat rechin. Cris l-a pregătit cu ajutorul sticlei de vin alb unguresc pe care mă pregăteam să i-o dau lui Edi pentru că mi-a împrumutat gps-ul pentru road trip-ul Sziget - Slovenia - Veneţia - Jesolo - Balaton. Din fericire mai cumpărasem o altă sticlă de vin din acelaşi loc de unde am cumpărat şi rechinul. Comoara pivniţei, un vin roşu ce nu poate fi folosit pentru a găti rechin, dar numai potrivită ca şi atenţie acordată unui gps împrumutat nu-i aşa? Cu proxima ocazie voi mai cumpăra o sticlă pentru uzul meu personal.

De săptămâna viitoare voi reîncepe duelurile, aproape celebre, cu Radu Cosaşu. Articolele mele pentru duel pot fi văzute aici, în timp ce articolele lui Radu Cosaşu sunt aici.

În speranţa că maestrul Cosaşu nu mă va sili să scriu despre tenis, astăzi am avut program liber ales.

No comments: