Pages

Monday, October 27, 2008

Doua carti

19 trandafiri e ultima carte pe care am citit-o, carte scrisa de Mircea Eliade. Mi-a placut. O doza de misticism, actiune, filozofie, iar finalul, care de cele mai multe ori in astfel de carti nu spune nimic sau care daca spune, il spune prost, finalul de aici mi s-a parut a fi... echilibrat, cred ca asta e cuvantul.

Inca o chestie care mi-a placut aici a fost una dintre piesele de teatru scrise de catre unul din personaje. Epilogul acelei piese, in legatura stransa cu continutul ei, mi s-a parut extraordinar.

Povestiri (1990-1993) de Slawomir Mrozek. O colectie de povestiri foarte scurte, cele mai multe de o pagina doua, amuzante, surprinzatoare, bine scrise, absurde, despre partidul comunist, despre viata, si nu numai. Puteti vedea cateva mostre pe http://thian1899.site40.net in sectiunea carti.

Mie mi-au placut foarte mult.

No comments: