Pages

Monday, October 20, 2008

Pariuri

Tot weekend-ul am stat in pat, aproape tot, in parte m-am simtit destul de rau si parca nu puteam sa ma dau jos din el, din pat vreau sa spun. Nu am mai ajuns sa pun la pariuri unde daca as fi ajuns, si daca rezultatele ar fi fost aceleasi, as fi castigat. N-a fost sa fie.

Astazi am aflat ca pe Poli i-a furat arbitrul. Nu as fi pariat pe meciul de la Constanta al lui Poli oricum, asa ca departe de mine gandul sa vorbesc despre asa ceva.

Dar umreaza Champions League, unde CFR-ul are la Bordeaux, si cota de 1,80 ca ar pierde ma atrage destul de mult. As inclina spre 1x dar atunci cota ar fi prea mica pentru a pune in aplicare procedeul de dublaj. Am timp sa analizez pe ce meciuri vreau sa pierd la pariuri, meciurile incepand de-abia de maine seara.

P.S. Nu obisnuiesc sa pariez pe cine da sau nu gol. Dar nu as fi vrut sa fi pariat ca Ajax nu ia gol la meciul urmator:

No comments: