Pages

Thursday, January 15, 2009

Kill Bill: vol. 1

Nu pot să spun că îmi place Quentin Tarantino.

Kill Bill vol. 1 e un film bun de acţiune.

Mi-a plăcut în mod deosebit secvenţa de animaţie manga. M-a făcut să fiu mai îngăduitor cu excesul de sânge ce a urmat. O poveste până la urmă clasică de răzbunare, doar că nu îl avem, şi aici unii ar ofta adânc, pe Chuck Norris în rolul de răzbunător (sau ar trebui să spun pedepsitor?). Avem făuritorul de săbii, avem lista de răufăcători care trebuie să plăteasca, avem motivul pentru toate şi ştim încă de la început cine trebuie să fie ucis. Exact. Bill.

Cu toate acestea punerea în scenă a fost originală, nu m-a plictisit şi în acelaşi timp nu am rămas cu mare lucru după film. Asta ar putea fi de apreciat, având în vedere că cel mai bun film despre răzbunare, după părerea mea, Oldboy, mi-a lăsat greaţă şi dezgust (nici măcar nu eram în Las Vegas) şi o stare de rău.

Ar mai fi de remarcat melodia cântată la nai de Gheorghe Zamfir de pe soundtrack şi o replică de final potrivită pentru un volum I.

Să nu mă mai lungesc, pe scurt, cum am mai spus, Kill Bill vol. 1 este un bun film de acţiune.

Kill Bill: vol. 1 (2003)
directed by Quentin Tarantino
cast: Uma Thurman, Lucy Liu, Vivica A. Fox

No comments: