Pages

Tuesday, January 27, 2009

Some Like It Hot


Îmi amintesc când cineva drag mie mi-a povestit o fază din acest film. Eram mai mulţi şi discutam despre simţul umorului. Într-un moment în care se îndoia că ar avea aşa ceva, simţul umorului vreau să spun, şi-a adus aminte de scenă.

Filmul este regizat de Billy Wilder, care a mai regizat The Apartment (mi-a plăcut) şi Sunset Blvd (nu l-am văzut dar e locul 25 pe Imdb) iar tema a mai fost reluată în multe filme mai recente.

Pe scurt, doi muzicieni, Tony Curtis şi Jack Lemmon, se deghizează în femei pentru a putea obţine un loc de muncă şi pentru a fugi din oraş. Aveau nevoie să fugă din oraş, credeţi-mă pe cuvânt. Singurul loc unde s-au putut angaja a fost o trupă de femei. Solista formaţiei era Marilyn Monroe.

Şi scena pe care vreau să v-o povestesc. Jack Lemmon, deghizat în Daphnee încerca să îi explice unui admirator că nu se pot căsători. Îi spune că nu e blondă naturală dar asta nu contează, îi spune că are un trecut groaznic dar admiratorul o iartă, îi spune că nu poate avea copii dar i se spune că pot adopta. Până la urmă izbucneşte:
- Tu nu înţelegi, Osgood. Sunt bărbat!
- Ce să-i faci. Nimeni nu-i perfect.

Some Like It Hot (1959)
directed by Billy Wilder
cast: Marilyn Monroe, Tony Curtis, Jack Lemmon

I recommend

No comments: