Pages

Thursday, November 26, 2009

Când apar dezbaterile sănătoase?

Nici nu mai ştiu cât timp a trecut de când nu am mai pus ceva pe blog. În curând soseşte Baba Chagaloo, vorba aia, nici un articol fără Baba Chagaloo, şi sper ca măcar el să pună ceva în sac. Ce poate fi mai trist decât un Baba Chagaloo cu sacul gol? Poate un Baba Chagaloo, cu cei de la AB4 în hol, cu capul gol? E măcar un pic de loc de dezbatere aici? Or this is getting rather silly and we should move to something completely different? The Larch!

Apariţia lui Rocco Siffredi într-un film de Ridley Scott sau James Cameron aţi privi-o cu respect sau aţi considera-o doar un alt capriciu de-al lui Rocco? De ce ar avea nevoie de alţi regizori când a regizat şi el destul de multe filme la viaţa lui. L-ar inhiba Ridley Scott pe Rocco Siffredi? Gladiator sau Ass Collector?

Crin, Geoană sau Băsescu. Aici nu se dezbate politică, poate decât dacă se ajunge la politică, din greşeală, neputinţă sau bunăvoinţă, de la dezbaterea de la punctul de mai sus.

Despre henţul lui Henry din barajul cu Irlanda au auzit mai toţi care ştiu ce înseamnă ofsaid. Dar melodia, melodia o ştie careva? What happened to dreams of the boys in green. Henry the little rat (aduce a Chiţu puţin?), he deserves a bloody slap. He cheat it. He cheat it. Melodia, o parodie după Beat It a de ce nu regretatului Michael Jackson, poate fi ascultată aici. Vă place? Nu vă place dar măcar aduce a Chiţu? Gabilondo nu are nici o selecţie la naţională?

Ce se poate face de în weekend-ul premergător zilei naţionale? Unde se poate bea mai sănătos ca o dezbatere? Băncile de lemn cu mese solide sau scaunele cu 3 picioare şi mese rotunde? Ia mai duceţi-vă toţi în morţii mă-sii.

N-am ce zice mă, n-am ce zice, Baba Chagaloo, Rocco, Chiţu, Gabilondo... alţii n-am. Dar mai aştept şi mai caut. Bukowski nici nu mai ştia câte beri a băut aşteptând ca lucrurile să fie altfel.

Vă aştept, vorba aia, prieteni, să dezbatem!

3 comments:

unul (cel unu) said...

da pai sunt pentru. nu-i usor sa fii pentru dupa 1-1. poate Gabilondo ar face diferenta si ar zice ca rezultatul e 0. dar ce-ar zice crespo, kluivert sau zeul ra? poate cra, cra cioara zbura to put it eloquently. 43 de milioane vrea veronica lario pe an. daca se vinde un kaka pe an iese si profit dar asta e o alta dezbatere. am intrebat de chitu again dar sorin cel trifa e bou si nu zice nimic. as dezbate cu chitu niste teme chitcaresti. eu as vorbi si el ar scuipa si cine stie cine va iesi castigator. oricum nu s-ar termina cum ar concluziona Gabilondo mai sus. oricum cel mai rau e fara o casa pentru pula ta. dar ceva din boschet crescut in boschet va ajunge. am sa revin ca-i tarziu si tre sa dorm.

thian1899 said...

pentru ce vrea veronica atatia bani?

trifa ii bou, nu poate sa zica ce a vb cu chitu doar sa ne puna la dispozitie un numar de telefon. de parca de numere de telefoane am eu, sau tu, nevoie. dar las ca il sunam sa bem ceva, cu chitu nu cu celalalt, inainte de craciun sau poate in noul an, care tot 2 de zero va avea.

ma da tu de ce ti-ai crescut pula in boscheti?

lajoie said...

mai nu o fost vointa mea sa creasca asa ci a Domnului. asa a dat el sa fim cica.

da pai tre sa il chem si pe chitu in oras de ziua mea ma. ma sper sa ajung pe 15 ca mi-e dor de everything.

veronica vrea bani multi ca domnul rock star of the year e un bou.

ma duc sa zic la articolul despre gila acuma. mutam discutia acolo.