Pages

Monday, April 19, 2010

Revelion 2008

Notă: Fiind în pană de idei, revin cu migrarea postărilor de pe 360 (tre să le mut pe toate aici într-un final, mai sunt doar câteva). O poezie în proză legată de ultima zi din 2007 când am eşuat în a ajunge în Budapesta sau Viena, poezie scrisă la o săptămână de păţanie. Nu cred că ar ajuta la nimic dacă aş separa în versuri. Ce s-a întâmplat cu maşina se poate vedea în poză.
 
Out of reach 4+2 trip
Era o dupămasă de sfârşit de an. Noroasă dupămasă. O persoană a renunţat, planurile s-au dat peste cap. Uşor peste cap. Apoi persoana a revenit, şi brusc aveam două maşini colorate identic. Pe când mâncam o îngheţată am ieşit din ţară. Deşi era mult fum în maşină a început să ningă afară. Eram afară din ţară. Ne-am dat de două ori peste cap şi apoi eu m-am întins. Aş fi vrut să cuprind totul. Albastru nemărginit aproape transparent. Azuloscurocasinegro.

p.s. penultima propoziţie e o carte. ultima un film. aş putea renunţa la ultimele 3 versuri.

Poza:

No comments: