Pages

Monday, April 12, 2010

Yeti

Duminică au venit nişte oameni la mine acasă şi ne-am jucat un joc:


Printre alte personaje de ghicit au fost Bela Lugosi, Charlize Theron, Caragiale, Hitler, Van Damme, DJ Bobo, Dan Diaconescu.

Pe lângă Yeti din filmuleţul de mai sus, Dan a mai avut de ghicit Papa Ştrumf. Acolo a avut o replică chiar mai bună decât am barbă şi nu am buletin: "Am barbă, pantaloni roşii şi nu-s Moş Crăciun?"

În legătură cu maratonul, voi reveni cu rezultatele, o analiză şi o întâmplare cu recepţionerul. Am scos sub două ore.

2 comments:

costea said...

i-ai zis la dan ca o ajuns pe youtube? poate ti-o iei. ii bun daca e sub doua ore. astept prezentarea pe larg. cand o sa imi spal masina o sa va trimit poze la toti cu dansa. ma plictisesc in pe aici. nu prea ma descurc. anyway domnu sa dea...

thian1899 said...

i-am zis la dan. nu stiu de ce i-a trebuit atata timp sa ajunga pe youtube. cum mere masina?