Pages

Tuesday, May 25, 2010

Oaspetele din Glee

Săptămâna trecută am organizat un duel între Barney şi Sue la care nu s-a băgat nimeni. Nu-i nimic. Îmi mai păstrez puţin jucăriile.

Ca şi o coincidenţă teribilă, Neil Patrick Harris a apărut în episodul 19 din Glee, unde l-a interpretat pe Bryan Ryan, un fost coleg de liceu al profesorului din Glee. Bran Ryan, în ciuda numelui, nu a fost un personaj prea amuzant. S-a duelat cu profesorul, Shue pe numele lui de alint, într-un duet pentru obţinerea unui rol principal într-o piesă de teatru al cărui nume îmi scapă acum. Melodia aleasă a fost Dream On, de la Aerosmith. Ştim că Barney poate cânta din muzicalul de deschidere al Oscarurilor din acest an. Ştim nu-i aşa?

În rest un dialog, 1 la 1 cu Sue (nu credeam să îi văd vreodată faţă în faţă):
Bran Ryan: So I've decided to examine all of the extracurricular activities here at this school, and Sue, your Cheerios! budget is out of control.
[...]
Sue: I'm an educator. Now, I realize my methods are unconventional, but my record speaks for itself. Is it a tad over the top to bill the district for skydiving lessons to have the Cheerios! parachuted onto the football field? Perhaps. But what I do here makes a difference.
Bryan Ryan: Sue, you're an impressive woman. I can't tell you how much you turn me on right now. You ever heard of the term "anger sex"?
Sue: It's the only kind I know, Bryan.
Bryan Ryan: I should tell you I'm married.
Sue: Not a problem for me.
Bryan Ryan: And I'm still cutting half your budget.
Sue: You win some, you lose some.
Bryan Ryan: Should I lock the door?
Sue: No. Got a secret room upstairs. Like Letterman.

2 comments:

blutut comandor said...

ba daca nu zic io nimic aici atunci nimeni...

ce mai face sile ma ca i-am scris mail si nu o raspuns. si pe mess nu prea am timp sa vb cu el si nu il vad online.

bune ultimele posturi cu exceptia postului cu muse. nu-i mare branza melodia. e ok though.

ma s-o calificat romania in finala eurovision. o sa o vedem maine aici toti. sa o vezi ma. sa votezi LOL.

mi-am gasit apartament. din iunie ma mut deci puteti veni. o sa vina si ai mei at some point dar ma anuntati si vedem cum facem.

in rest e plictiseala. pleaca progrmatorul cel mai vechi de aici si na slujba e mai safe. Bag Java in fiecare zi. ma sa stii ca examenu ala de Java e foarte naspa. ii greu ma. sper sa-l iau.

anyway vremea e aiurea si pe aci si o fost rece cateva zile. sper sa se incalzeasca soon sa pot mere la mare linistit.

chiria e scumpa. tot e scump ma. mortii ma-sii.

astia ce mai fac? ma-ta?

masina mere?

dan mai baga viteza?

cate intrebari mai am. LOL
astia de la blue air mi-au scos niste zboruri si acuma o sa stau o zi in bucuresti la venire si o zi la plecare ca am vreo 10 ore intre avioane. ce prostie.

frate-miu era sa faca pneumonie ca-i bou si mama-mea l-o trimis la doctorita ei retarda. thankfully e ok si are tratament.

as avea multe de zis da n-am chef de nimic.

mai vb,
laters.

thian1899 said...

sile si-o pus poze pe facebook cu motorul. nu stiu ce face. nimic out of the ordinary ultima oara cand am vb cu el.

melodia am auzit-o la radio, credeam ca or scos ceva album. nu e cea mai buna a lor, iti dai seama.

am fost la tiff, nu am vazut eurovisionul, nu e rau locul 3.

tre sa vb cu sile sa venim, sau cu dan, ma da ii naspa daca or mutat avionul aia de la blue air.

am gasit si eu o carte pt certificari pe filelist, poate citesc si eu. da ii naspa ca nu ai mai multe incercari la test. cand vrei sa dai testu?

mama e bine. masina mere. o fost acuma la cluj, masina, si pe langa zalau. o mers si dan si o condus-o ca pe a lui, nu s-o descurcat prea bine, cu schimbatul vitezelor, ca o tura ca pe a lui.

sa ii zici la dan sa iti povesteasca de cand i-o zis politistului ca ii inginer, daca nu ti-o povestit, cand l-o oprit in timp ce o ducea pe maica-sa la aeroport, mai demult.

ma daca afli de ceva joburi pt mine, ma anunti. io am pus pe site-urile alea de la lorena, dar numa o firma de recurtarea mi-o raspuns sa le completez nu stiu ce formular dar or zis ca is sceptici sa gaseasca ceva avand in vedere ca nu stau acolo. mai era si prima intrebare de pe formualar cu nivelul meu de greaca. aia iar n-o fi fost de bine.

nici aici nu se intampla mare lucru.