Pages

Saturday, April 5, 2014

Trabajar

In prima zi la noul job, in birou eram 6 oameni. 4 romani si 2 nemti. Un roman o plecat si acum suntem 3-2. Chiar si in drum spre apartament m-am simtit ca in Timisoara intr-un tramvai care mi-a adus aminte cu placere, cum se intampla intodeauna cand imi aduc aminte de el, de Ciuhandu.

Dar am avut si intamplari cu care nu m-am intalnit in Timisoara. De exemplu, seara, dar mai apoi si dimineata, am avut probleme cu masina de spalat.

Acum astept cu nerabdare sa ma intalnesc cu niste prieteni de treaba la Bratislava. Uneori ma gandesc cu placere ca acum nu mai sunt nevoit sa trec prin Ungaria pentru a iesi din tara, dar in acelasi timp abia astept sa trec din nou pe la unguri, pentru ca asta ar insemna, desigur, ca sunt in drum spre casa.

1 comment:

Un prieten said...

http://exclusivtm.ro/primarul-timisoarei-facut-praf-ciuhandu-invinge-nicolae-robu-sondaj/