Pages

Thursday, November 15, 2007

Moment comic

cum creezi ceva?

un moment comic: esti intr-un microbuz, superbus, 8+soferul, esti in coltul stanga spate. e liniste, dupa o zi de lucru oarecare, nimeni nu spune nimic. sa zicem ca si ploua iar luminile ce curg atrag atentia ochilor obositi, plictisiti. la radio e muzica, michael jackson, celine dion sau de ce nu bee gees stayin alive. avem noua oameni linistiti ascultand micheal jackson plictisiti intr-un microbuz, si, in tacerea aceasta, incepi cu o voce groasa alaturi de michael, acoperindu-l:
"Heal The World, Make It A Better Place, For You And For Me, And The Entire Human Race"
fals sau nu, si continui invingandu-ti rasul:
"There Are People Dying, If You Care Enough For The Living Make A Better Place For You And For Me"
si ceilalti ti se alatura, si toti cei din superbus canta:
"Heal The World, Make It A Better Place, For You And For Me, And The Entire Human Race".

geting back to the real world, here it is, Superbus:

9 comments:

Anonymous said...

So...why not? Avem o singura viata!!! Canta cat poti, bucura-te cat poti, lupta pentru ceea ce-ti doresti...
Usor de scris, nu?
Dar cel mai "trist" mijloc de transport in comun ramane metroul... poate are legatura cu "underground-ul" dar este deprimant... Acolo ar merge un "Shiny Happy People"
"Shiny happy people holding hands
Shiny happy people laughing"

thian1899 said...

mi s-ar fi parut de nepretuit sa cant, radeam doar gandindu-ma la asta. si versurile erau incredibile, tocmai pt ca nu as canta niciodata asa ceva:) it's not my gift what can i say.
metroul este deprimant, si aerul pare foarte inchis acolo.
"shiny happy people laughing"

thian1899 said...

si isi batea joc cineva de michael jackson, atunci as fi putut sa incep. viata mea ar fi fost completa...

Anonymous said...

eu data viitoare am sa cant... nu ar fi prima oara...
p.s. nici nu am voce...
dar nu conteaza

Anonymous said...

Si mie mi se pare o melodie eliberatoare. Daca as avea vreo putere, as convinge lumea cat de mult bine poate face muzica si mai ales ce mesaj se poate ascunde in versurile ei.

Ana St. said...

hmmm...si ne luam toti de mana si dansam in autobuz...merge si un john lennon cu "imagine" :P

Vicky Olteanu said...

mai...cand o sa cresc mare o sa merg sa-i vad pe tool ;)) simt cum se apropie clipa aia !!! pe muse i-am vazut! next are tool and red hot :D.

Listen to Tool~~Aenima :P

thian1899 said...

nu au cantat aenema si sober though, dar eu i-am vazut pe tool! ha :)

pe muse nu i-am vazut:( inca

Anonymous said...

yeah sure, like you would sing something like that.