Pages

Tuesday, February 3, 2009

Emerson

Pe Simion Bărnuţiu este o vitrină care mi-a dat mult de gândit. La începutul verii cred că am observat prima oară acolo un tricou deosebit, tricoul cu numărul 5 de la Milan. Oh nu, nu era Costacurta cum ar fi fost mai de aşteptat. Era tricoul lui Emerson, Emerson zis şi Puma.

Magazinul cu vitrina deosebită se află lângă magazinul cu haine pentru graşi şi grăsuţi. De mult timp vroiam sa trec pe acolo să aflu dacă mai au şi alte tricouri neobişnuite sau, dacă nu, să îl cumpăr pe acesta. Trebuia să fie original, ar avea şi noul sponsor (încă nu am tricou cu bwin), căci cine ar face tricouri contrafăcute tocmai cu Emerson? Se găsesc foarte greu tricouri cu unii titulari, nici cu atacanţii de pe bancă nu e usor, dar cu Puma... cu Puma nici nu-mi imaginam că există.

Vedeam tricoul de foarte multe ori din microbuzul care mă duce şi aduce de la lucru. De curând am fost însă pe acolo pe jos şi atunci am aflat în sfârşit răspunsul enigmei: era un magazin de piese auto.

Ah mi-am spus. Nu e de vânzare. O fi multe tricoul Pumei, dar cu siguranţă nu e o piesă auto.

Magazinul cu pricina merită totuşi o reclamă pentru expunere. Aşadar dacă aveţi nevoie de piese auto puteţi merge pe Simion Bărnuţiu nr. 37. Numele magazinului, dacă încă nu v-aţi prins, e Emerson. Harta şi numerele de telefon aici. E magazinul care are în vitrină un tricou cu Emerson.

No comments: