Pages

Monday, September 14, 2009

Filme de început de septembrie

Săptămâna asta nu am văzut decât două filme, în rest am văzut sau revăzut multe episoade din 30 Rock precum şi două episoade din sezonul nou din Monk.

Ghosts of Girlfriends Past (2009) - o abordare "modernă" la A Christmas Carol a lui Dickens, o altă comedie romantică a lui Matthew, nu cea mai bună a lui. Pe vremuri când avea roluri mai minore, apărea în filme mult mai bune, A Time to Kill, Contact sau Amistad fiind filme care ar trebui văzute de toată lumea. Un rol bun în Ghosts of Girlfriends Past îl are Michael Douglas pe care nu l-am mai văzut de multă vreme. Nota 6-7.

Monsters vs. Aliens - o animaţie-comedie bunicică şi un film plăcut de urmărit dar ar fi putut fi mult mai mult. Nota 7-8.

2 comments:

Anonymous said...

Nu prea mi-au placut...
Girlfriends e prea previzibila... acelasi bla-bla ...
Iar monstruletii puteau fi intr-adevar mult mai mult...
Eu le-as da 5 la Ghosts si 7 la Monsters.

thian1899 said...

Rar dau nota 5. Depinde de sistemul de notare. 6-7 nu e nota buna, din punctul meu de vedere normal:)