Pages

Monday, September 7, 2009

My August Movie Awards

Best movie:
Field of Dreams (1989) - De mult nu mai văzusem un film care să mă impresioneze aşa de mult. If you build it he will come. Asta îi spune o voce lui Kevin Costner şi acesta construieşte un teren de baseball punându-şi în pericol chiar locuinţa. Dar lucruri ciudate încep să se întâmple, chiar mai ciudate decât vocea. Avea o soţie foarte de treabă Kevin Costner. Nota 9.

Best drama:
Shattered Glass (2003) - Hayden Christensen (the young Darth Vader) este un tânăr jurnalist care merge prea departe doar pentru a scrie ceva interesant. O poveste reală. Nota 8.

Best horror:
The Thing (1982) - Kurt Russel se luptă cu the Thing într-un film de John Carpenter. But what is the Thing? It is a shape-shifting alien found in Antarctica that assumes the appearance of the people that it kills. Nota 8-9.

Best comedy:
The Hangover (2009) - A very fun movie to see. După o petrecere a burlacilor unul dintre tipi, chiar viitorul soţ, este pierdut. Nimeni nu îşi mai aminteşte ce s-a întamplat. Dar vai, câte s-au mai întâmplat. Pomenesc doar tigrul lui Mike Tyson. Nota 8.

Best documentary:
March of the Penguins (2005) - Nu îmi găsesc cuvintele aici. Nota 9.

Alte filme care merită menţionate, pozitiv: Defiance, Angels & Demons, Noel, Death at a Funeral, Talladega Nights, 12 Angry Men (şi originalul şi variante pt TV din 1997), Penelope, etc

Filmul care m-a dezamagit: Terminator 4: Salvation

Cel mai prost film: Delgo

Notă: Am luat în considerare cele aproximativ 40 de filme, filme văzute între mijlocul lui iulie şi azi.

3 comments:

Anonymous said...

Aici nu am vazut decat Hangover... care mi-a placut f mult: 9, pentru ca sfarsitul a fost cam boring...
si documentarul merita 10+ (am plans :) )

thian1899 said...

Cum nu dau 5, nu prea dau nici 10. 9 inseamana mai mult decat extraordinar.

Tiberiu Hajas said...

"The Thing" - foarte bun film ! tin minte ca l-am vazut cand inca eram prin gimnaziu, e clar ca pentru vremea respectiva era "tata lor" la capitolul horror.
E oarecum genu de film care se pastreaza in timp, nu ca alte filme din aceeasi categorie la care daca le vizionez acuma imi vine sa mor de ras si nu de frica :)