Pages

Monday, March 22, 2010

Încălţat pentru competiţie

Celebrul maraton de la Debrecen se apropie. După căutări repetate de adidaşi am găsit ceva la un preţ rezonabil, 1 milion 4 sute de mii, la Nike de la noi, la outletul de la etajul 3.

O descriere de pe un site unde am găsit pozele: The Nike Air Vapor Quick Running Shoe offers all the comfort and style for the runner who refuses to slow down.
  
Dan (pe el mă bazez la ştafetă) el şi-a luat Adidas, ceva de genul ăsta, cu 2 milioane jumate, cu câteva sute de mii mai puţin decât cât dăduse pe cei pentru fotbal. Dar el a dat 2 milioane şi pe far de bicicletă, cine să-l mai înţeleagă. Astăzi pleacă spre Germania unde va sta 10 zile.


Cealaltă echipă ce participă la maraton nu ştiu cum stă cu pregătirea. Trifa m-a anunţat că a fugit 30 de minute într-o zi, mă gândesc că celălalt din Recaş nici atât. Rămâne de văzut dacă se vor retrage înainte sau în timpul cursei.

Când se întoarce Dan poate îl iau consilier la piaţă să îmi cumpăr bicicletă. Altfel ar fi asta. Nu mai vreau saboţi, vreau discuri.

8 comments:

mm said...

adasii luiu dan GAYYYYYY... bicicleta GAYYYYY. atata am de zis.

daniel said...

modelu de togla ales clar nu e bun, tre neaparat sa-ti iei cu suspensii pe spate, restu nu mai conteaza, totusi franele pe disc is cool, is mai rezistente si au si efect vizual beton lol. legat de adidasi ambele perechi arata gay dar sunt sigur ca in ei te simti pizda lol

daniel said...

ce aiurea ca nu pot sa editez postu, vroiam sa mai adaug ca totusi si ghidonul e important, so watch out

thian1899 said...

bicicleta cu suspensie pe spate in nici un caz. nici pe fata nu tin neaparat. mi-o trebe pt oras nu pt sat.

nu prea imi place cadrul la asta neagra. as vrea cu ruda normala, dar nu gasesc la pretul asta cu frane pe disc altceva.

@daniel, sunt sigur ca tu de fapt nu esti sigur de nimic. pe viitor poti sa stergi postul si sa il postezi din nou.

adidasii mei nu sunt gay, si ma simt normal in ei, sunt doar pt alergat. poate nu am ales cea mai exacta poza pt adidasii lui dan.

aaaaaaaaaaa said...

ma togla e super gay ca nu e de viteza. e de metrosexuali ce naiba? ia-ti ceva calumea, merde. ma joc fifa 2010 daca nu stiati. nu stiu ce sa ma mai joc. tre sa gasesc ceva ca ma plicti. o sa va fac o lista cu ce filme am vazut lately si mi s-au parut ok. o sa zic acuma ca Yes Man mi s-o parut super tare. adica nu e cea mai tare comedie dar de mult timp nu am mai vazut ceva super misto cum ar zice raluca. majoritatea sunt tampenii (vezi couples retreat unde toate fazele tari erau in trailer). daca nu ati vazut see it. catch ya later. stop being gay. daniel cati km fugi? cristi ai incercat sa fugi 20 in natura si nu pe banda?

thian1899 said...

nu am incercat sa fug in natura, nici pe banda nu fugisem mai multe de 14km pana vineri. vineri am fugit 22 de km in vreo 2h 20 de minute. acum o venit vremea faina, o sa incerc si outdoors.

astia din recas nu mai vin dupa cum am prevazut. cica ceva botez. ce scuze lame.

am vazut si yes man si couples retreat. primul o fost ok da. ma pai io tot astept de la tine si de la lorena niste site-uri.

nume said...

http://www.viddler.com/explore/failblog/videos/494/42.516/ - asta mi se pare f bun. ma tre sa salvam blogu asta ca sunt informatii cruciale LOL

Anonymous said...

crezi ca bici cu suspensie pe spate e doar pt sat? fail