Pages

Tuesday, March 2, 2010

Pariuri de Oscar

Mai sunt cinci zile jumate până la Oscaruri. Să facem jocurile.

Propun 2 categorii de pariuri, unul cu satisfacţii mai abstracte la care participă toată lumea, şi unul cu cu satisfacţii materiale la care taxa de participare este de 5 lei (banii se primesc cel târziu cu 10 minute înainte de începerea premiilor, câştigătorul/câştigătorii iau banii). E de la sine înţeles că cine nu îmi dă bani participă doar la concursul simbolic.

Lista completă de nominalizări este aici, nu o mai postez şi eu. Postez mai jos doar categoriile la care se joacă şi vă reamintesc că se votează cine credeţi că va câştiga nu cine vreţi voi să câştige. Postaţi un comentariu cu opţiunile voastre.


Categoriile sunt:
Best Motion Picture of the Year
Best Performance by an Actor in a Leading Role
Best Performance by an Actress in a Leading Role
Best Performance by an Actor in a Supporting Role
Best Performance by an Actress in a Supporting Role
Best Achievement in Directing
Best Writing, Screenplay Written Directly for the Screen
Best Writing, Screenplay Based on Material Previously Produced or Published
Best Achievement in Cinematography
Best Achievement in Editing
Best Achievement in Art Direction
Best Achievement in Music Written for Motion Pictures, Original Score
Best Achievement in Visual Effects
Best Animated Feature Film of the Year
Best Foreign Language Film of the Year

19 comments:

thian1899 said...

I'll go first. Puteti da copy paste la lista de mai jos si inlocuiti cu optiunile voastre.

Motion Picture - Avatar
Actor Leading - Jeff Bridges
Actress Leading - Meryl Streep
Actor Supporting - Christoph Waltz
Actress Supporting - Mo'Nique
Directing - Kahtryn Bigelow
Screenplay Original - The Hurt Locker
Screenplay Adapted - Up in the Air
Cinematography - Avatar
Editing - The Hurt Locker
Art Direction - Avatar
Original Score - Up
Visual Effects - Avatar
Animation - Up
Foreign Film - The White Ribbon

vierul grigore said...

Motion Picture - The Hurt Locker
Actor Leading - Jeff Bridges
Actress Leading - Sandra Bullock
Actor Supporting - Christoph Waltz
Actress Supporting - Mo'Nique
Directing - Kahtryn Bigelow
Screenplay Original - Up
Screenplay Adapted - District 9
Cinematography - Avatar
Editing - Avatar
Art Direction - Avatar
Original Score - Up
Visual Effects - Avatar
Animation - Up
Foreign Film - The Milk of Sorrow

Sorin said...

Motion Picture - The Hurt Locker
Actor Leading - Jeremy Renner
Actress Leading - Sandra Bullock
Actor Supporting - Christoph Waltz
Actress Supporting - Anna Kendrick
Directing - Kahtryn Bigelow
Screenplay Original - The Hurt Locker
Screenplay Adapted - Up in the Air
Cinematography - Avatar
Editing - Avatar
Art Direction - Avatar
Original Score - Avatar
Visual Effects - Avatar
Animation - Up
Foreign Film - The White Ribbon

vierul grigore said...

who's yar daddy...

thian1899 said...

mie mi se pare a suntem la egalitate.

11-11. trifa o facut doar 9.

eu said...

Nu, eu am castigat and that's that. HUAAAAAAAAAAAA. Bine sorinel ii dezorientat fara buric. anyway BLA. tre sa vad si eu filmele LOL

thian1899 said...

nici macar nu ai fost in concurs, vad o asemanare cu maratonul ce va urma

eu said...

vezi o asemanare cu maratonul din viitor? Baba Chagaloo ... c'est toi?

b22 said...

ma si ti-am zis ca pun exact ca tine cu 2 diferente, te-am luat clar ma, da tu nu, ca tre sa postez, ca nush ce, ca cacat...

thian1899 said...

ce cacat intr-adevar

thian1899 said...

ma da io nu stiu care cine sunteti. stick with a name sa nu va confund aiurea. stasera!

eu said...

eu sunt eu ma. eu care nu mai sunt printre voi. b22 cred ca e grasu. stasera o pula...

thian1899 said...

apoi noi suntem la egalitate iar grasu nici n-o pus nimic. e in afara concursului cum o sa fie la maraton, asta vroiam sa zic.

is la bucuresti ma, nu pot sa ma antrenez.

eu said...

eu la egalitate cu tine...?? HA! ce gluma. ti-am zis ca stasera o pula. vai de pula noastra vai...

thian1899 said...

la egalitate. ai prins 11, si eu am prins 11. oricum real o cumparat cei mai buni jucatori de la milan, man u si lyon si tot nu s-or calificat.

eu said...

una-i sa nu te califici si alta-i sa o iei 4-0 zic eu... EU am CASTIGAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT!!! and that is that.

Madi said...

Pacat ca am ratat pariul...ei, oricum nu castigam

thian1899 said...

nu a fost un an prea reusit oricum. poate la anu

elton mandelache said...

tarantino s-o facut cat un porc... cat un porc I tell you