Pages

Wednesday, September 22, 2010

Curriculum vitae

- Ştii Bolkvadze, lucrez la CV-ul acesta de atâta vreme şi încă e prea subţire. Mă simt nevoit să îl burţesc. Ce îmi recomanzi?
(Bolkvadze cercetează atent fiţuica pe care stătea scris cu litere mari, STANKEVICIUS)
- Ai putea scrie magistrala CAN.
- CAN!?!? Dar nici nu ştiu ce e Bolkvadze. Nici nu ştiu ce e şi nici măcar unde să o pun nu ştiu...
- Nici eu nu ştiu. Fii liniştit Stankevicius, nimeni nu ştie şi se poate pune oriunde, asta e minunăţia... Hmm... (tot cercetând) Dar tot e prea subţire, tot ar mai trebui ceva...
- Şi mai ce Bolkvadze? Şi mai ce? Dacă zici tu că nu e destul... 
(Bolkvadze gândeşte)
- Experienţa profesională e cam subţire. Acolo ar mai fi loc de adăugat.
- Exact gândul meu Bolkvadze, exact. Dar ce?
- Ai putea spune că ai lucrat la Lucy & Tomy
- Aş putea Bolkvadze. Aş putea nu-i aşa?
- Sigur că ai putea Stankevicius. Lucinivicius şi Tomilivicius sunt copiii mei.

No comments: