Pages

Sunday, October 16, 2011

Coke Will Have To Go

 Consumul de cola a scăpat iar de sub control. Inevitabil.

Acu vreo patru ani încercasem să reduc consumul de cola și reușisem, vorba aia reușisem, să ajung la o săptămână cu doar, aceeași vorbă, 3 litri de cola. Nu fiece săptămână, doar una, o dată, o dată și atât, experimentul fiind prezentat aici. Erau niște vremuri când aveam și comentarii la posturi.

Anul trecut, tot toamna, am fost mai îndrăzneț. Am reușit 30 de zile fără cola, deloc deloc. Pe la mijlocul acestei perioade postasem asta. Au trecut cumva acele zile și apoi am uitat de ce făcusem toată treaba. Nici acum nu mai îmi amintesc.

Și am revenit, pe la jumate de litru spre mai mult pe zi, ca întotdeauna, căci mai puțin e inutil și nu îți aduce prea multă satisfacție. Până nu bei primul pahar nici nu îți dai seama ce pierzi. Dar să bei un pahar și apoi să nu mai poți bea unul care să îl întregească pe precedentul e un chin. Pesemne așa trebuie să se fi simțit și Tantal, sau cine știe, să se simtă și acum.

Așadar planurile sunt mari din nou. Ultimele mele patru doze de cola zac în portbagaj, rămășițe ale mai multor six packuri minunate, și odată consumate și acestea nutresc speranța că nu îmi voi mai procura altele un timp îndelungat.

Totul pentru că mă cam dor încheieturile, genunchii și oasele dintre ele în timp ce alerg și trebuia scos un țap ispășitor. Fiecare cu motivele lui.

1 comment:

cra,cra cioara zbura said...

ba nu mai pot ma. imi bag pula-n ea de viata in curand ca nu mai pot. e prea de tot.

anyway din pct meu de vedere ceea ce-i de facut pe cacatu asta de planeta-i sa fii tu fericit fie ca-i cola sau crack. acuma too much of anything cam strica dar na daca te poti rezuma la o cantitate rezonabila nu cred ca nu o sa mearga.

io am mancat healthy si am facut de toate ca sa fiu sanatos si am rezolvat exact o pula asa ca pana la urma-i cel mai bine sa-ti bagi pula si sa nu-ti cam pese de mare lucru.

eu unul nu mai prea am chef de treaba asta de pe aci si mi-as cam baga picioarele in curand dar tot la altii ma gandesc cand stau ca-s un prost. is foarte down da rau de tot asa incat imi vine sa rad cand imi amintesc cum o ziceam asa lejer cand eram prin liceu si pe la inceputu facultei LOL. si aia o alta dezamagire de tot cacatu.

mi-am mai revenit fizic though in ultimele zile si na e mai ok putin dar saturarea asta nu-mi da pace deloc. cu ioschici ai mai vb? ce mai zice?

chitu e genial totusi.