Pages

Wednesday, May 13, 2009

Miercurea

Din când în când, miercurea, voi recomanda nişte cărţi. Uneori mă voi arăta nemulţumit de anumiţi scriitori, alteori îi voi lăuda pe alţii. Câteodată voi vorbi şi despre poeţi, cu preponderenţă de Nichita, Bukowski şi Brautigan. Am mai scris câte ceva despre cărţi sub Books. Trebuie să mă gândesc despre ce voi scrie joia, căci atunci scrie şi maestrul Cosaşu. Nu pot face recenzii tocmai joia. Dar să aşteptăm să îi vină fiecărei zi rândul ei.

Anul acesta, din nefericire, nu prea am îndemn la citit. Aş fi bucuros dacă aş reuşi să citesc o carte pe lună. Dar şi aşa ar mai rămâne 2-3 miercuri libere. Am, din fericire, câteva resurse nesecate la care pot să recurg oricând. Numele lor? Dumitru Solomon, Mircea Horia Simionescu, Slawomir Mrozek şi mai sus numiţii poeţi.

Ar mai fi următoarea precizare: Radu Cosaşu, pe lângă articolele din fiecare joi (şi altele din alte publicaţii), este şi scriitor. Voi inaugura acestă rubrică de miercuri cu mai multe detalii despre cel puţin una din cărţile lui. Rămâneţi vigilenţi.

No comments: