Pages

Saturday, May 16, 2009

Vinerea

Am ajuns şi la finari. Destinaţia de vineri: fotbal, şi se va lăsa şi cu un poll. Aşa cum am mai repetat, exasperant de-a dreptul, joia scria Radu Cosaşu. Eu am decis joia să am un program liber ales dar nu sunt un laş pentru a evita duelul.â, aveam doar nevoie de ceva mai mult timp.

Duelul va fi în fiecare vineri între mine şi maestrul Cosaşu: Articolul meu sau articolul lui. Fiindcă valoarea maestrului este indiscutabilă mi-am acordat fără remuşcări 24 de ore în plus în care să încerc să echilibrez balanţa.

În fiecare vineri voi posta un link cu articolul lui Radu Cosaşu scris o zi mai devreme şi apoi va urma articolul meu. Voi posta şi un poll în care unii dintre voi, aşa ar fi frumos, veţi alege care articol v-a plăcut cel mai mult. Voi vota şi eu şi, pot să vă spun de pe acuma, toate voturile mele vor merge la maestrul Cosaşu. Strict valoric. Dacă te gândeşti puţin aşa ar fi şi etic, căci dacă eu mi-am îngăduit o zi în plus, pot să îi îngădui şi lui un vot avans.

Până la urmă nu-i nici o ruşine să scrii mai prost decât Radu Cosaşu. Toată lumea o face.

No comments: