Pages

Friday, February 26, 2010

Quick Oscar round up (part I)

Bună prieteni ("Prieteni" e o formulă de adresare tot mai des utilizată de comentatorii TV, radio, de ziarişti sau orice tip de jurnalişti. Tot "prieteni" e numele unui director (aveţi grijă la accent) din interiorul directorului poze de pe calculatorul meu personal. De fiecare dată când, fie eu, fie alţi prieteni în căutare de poze compromiţătoare, intrăm în el descoperim că e gol şi are capacitatea de a smulge un zâmbet. Ce tâmpenie, am încheiat paranteza)

Nu înţeleg cum unii oameni pot scrie chestii serioase, de exemplu despre situaţia din Coreea de Nord. Găsesc articolul de aici destul de interesant şi situaţia din Coreea de Nord destul de gravă dar cam atât. Poate voi mai încerca nişte 2046 based stories, un fel de deus ex machina stories, la modul neserios şi măcar din când în când comice.

Anul acesta filmele de la Oscar îmi par slăbuţe. Pe scurt nişte păreri personale despre filmele văzute cu cel puţin o nominalizare, aprecieri nenecesare aş putea adăuga. Poate dezbatem ceva.

Faceţi click de vreţi a continua.

Avatar - Se vede frumos dar nu într-atât încât să fie numit o experienţă. Aşa numita experienţă Avatar e un clişeu mai mare decât filmul.

Hurt Locker - Un film fără floricele, la obiect şi în acelaşi timp cumva fără vreun obiect. Războiul e un drog, cu citatul ăsta începe. Am uitat de el până la sfârşitul filmului când nu înţelegeam obiectul.

Inglorious Basterds - Unul din filmele bune ale lui Quentin Tarantino. Are câteva scene bune, de văzut măcar pentru scena în care Brad Pitt vorbeşte italiană. Personajul interpretat de Christoph Waltz e şi el remarcabil.

Up in the Air - Un film drăguţ, relaxing, dialoguri bune (unlike Avatar), finalul potrivit, dar nu te scoate afară din casă să zici super filmul, sau, vorba aia, belea.

The Imaginarium of Doctor Parnassus - Un film văzut la un cinema unde au tăiat scenele cu Johnny Depp. Chiar şi aşa peste cele patru de mai sus, din punctul meu de vedere. Un film cum puţine se mai fac. 

Julie and Julia - Încă un rol foarte bun al lui Meryl Streep. Celălalt personaj feminin din film, aflat într-o criză de identitate, se gândeşte să gătească în fiecare zi cel puţin o reţetă din cartea lui Meryl şi să scrie pe blog despre asta. Blogul are succes şi s-a şi făcut un film după el. Filmul ăsta despre care vorbesc.

Up - Animaţie plăcută dar nu la fel de bună ca şi Wall-E şi nici aşa de amuzantă ca şi Ice Age, Shrek sau altele. În schimb câinele e extraordinar, câinele mi-a plăcut mult.

District 9 - Interesantă abordarea şi scenariul. Se putea aborda şi altfel, poate cum mai mult succes. Mă bucur că e la Best Movies. Aş fi vrut să fie şi Star Trek.

The Young Victoria - Un film fără nimic deosebit despre încoronarea reginei Victoria la doar 17 ani şi din primii ei ani de domnie, cea mai lungă din istoria Regatului Unit.


Star Trek - Ăsta film. Are şi el 4 nominalizări secundare. Una din cele mai plăcute suprize de anul trecut.

Coraline - Despre Coraline am scris aici. Un film cu imaginaţie ca şi cel al lui Terry Gilliam (Dr. Parnassus e făcut de Terry Gilliam).

1 comment:

sonny sasquatch cherrie said...

DITTO Cristi.

Atat am de zis. Nu am apucat sa vad toate filmele dar sapt asta le rezolv pe restul si trimit lista.