Pages

Monday, April 27, 2009

Nine Inch Nails

Nine Inch Nails vor cânta la Târgu Mureş la peninsula. Peninsula se desfăşoară între 23 şi 26 iulie. Pe lângă Nine Inch Nails vor mai urca pe scenă şi the Prodigy. Sună foarte bine şi poate lista va fi întregită armonios. Eu unul deja sunt mulţumit.

Pe NIN i-am mai văzut o singură dată în 2007, la Sziget. Despre acel concert am scris aici.

Nu ştiu cum sunt alţii dar mie, şi puteţi să mă tăiaţi de unde vreţi, problema banilor nu îmi place. Nu îmi place şi pace. În 10 mai la Milano se joacă cu Juve, la Sziget, la Eindhoven şi la Bucureşti vor cânta cei de la Placebo, mâine la Cluj joacă alb-violeţii cu alb roşii. Singurele oferte cu adevărat valabile sunt făcute de Trifa, la un grătar în apropiere de Simei, şi de Şefu Clasei, să văd meciul în piaţa unirii alături de galerie cu tot arsenalul necesar. Măcar Istanbul a ieşit din cărţi. Oare câţi turci ar vrea să vadă un duel germano-ucrainian? Toţi, dar absolut toţi zice-vor, ce perfectă ar fi fost acea finală dacă ucraineanul ăla nu ar fi ratat. Oare nu joacă şi acum omul acela? se vor întreba unii, amatori desiguri. Cine să îi cunoască şi pe ucrainieni... chiar şi pe nemţi dacă e până acolo, toţi turcii cărora le-a plăcut Germania sunt deja acolo, cu familie, cu copii. Cel mai cunoscut om de pe teren ar putea fi chiar Il Luce. Asta da grozăvie.

Pe NIN îi puteţi asculta aici. Merită. Poză cu Il Luce aici.

No comments: