Pages

Thursday, April 16, 2009

Subiectivism

David Frost: Are you really saying the President can do something illegal?
Richard Nixon: I'm saying that when the President does it, that means it's not illegal!


Ioaniţoaia:
Chelsea şi Liverpool au jucat parcă alt joc decît CFR şi Pandurii. Marţi după-amiază, am asistat la “sfertul” de Cupă dintre CFR Cluj şi Pandurii Tg. Jiu. Ce OBOSEALĂ de meci, adormitor ca un somnifer!
Seara, m-am uitat la Chelsea - Liverpool, o partidă cu adevărat nebună, jucată într-un RITM DRĂCESC şi cu răsturnări de scor halucinante. Ăsta da, fotbal!, ăsta da, spectacol!, am gîndit şi, regretînd că meciul de pe “Stamford Bridge” s-a sfîrşit prea repede, am stins televizorul.sgsdg

Cosaşu:
Englezii ăştia ce fac? Cu tribunele pline şi înfofolite, ei joacă fotbal din secunda 51 pînă în minutele 93-94! O spun cu toate riscurile: mă uit la meciurile lor ca la o oază în pustiul saudit. Ce-o fi în capul lor - nu ştiu, le văd driblingurile, fentele, faulturile, golurile. Nu există meci curat-plictisitor, nu mişcă unul în dorul lelii, or fi încă bine plătiţi, or fi ahtiaţi după lire sterline, se gîndesc deja la pensii, dar pe nici unul nu-l încearcă plictisul, lehamitea, iar în tribune nu se sictireşte.

E inutil să mai afirm că nu sunt de acord cu nici unul dintre ei. Dacă nu joacă Milan, ce folos? Totuşi la Cosaşu nu îmi permit să îi tai textul. L-am făcut ceva mai mic, dar e Radu Cosaşu şi parcă atunci când Cosaşu o scrie nu e aşa de rău.

EU: Eu personal prefer să mă uit la un Milan - Siena unde Codrea joacă pe postul lui. Pentru că deşi Rooney marchează în minutul 90 nu e spectaculos. Pentru că Inzaghi în ofsaid nu e afară din joc, pentu că o pasă lui Pirlo în tribună nu e niciodată greşită, pentru că atunci când cade Kaka nu e simulare. Ce vreau eu să spun e: când Milan pierde nu e o înfrângere.

Aaa şi era să uit. Când englezii joacă spectaculos Milan sunt cei mai buni. Se ştie deja mult prea bine că atunci când Milan sunt în formă nu există rivali.

No comments: