Pages

Monday, February 8, 2010

Amalgam

Încep ca un blogger ranchiunos, ca să folosesc o expresie luată de la Radio Guerrilla, un radio foarte... bun. Vi-l recomand, căci unde altundeva să asculţi la radio piese (la plural) de pe Battle for the Sun şi Resistance. Puneţi asta în winamp şi ascultaţi guerrilla.

Nu ştiu ce fel de blogger sunt, dacă sunt, căci totuşi din ce înţeleg blogosfera e mare, mai intru câteodată din greşeală, o greşeală mai mare ca cealaltă, pe unele bloguri, unele mai nefericite ca, Constantin Mavrocordat (bunule fierar, se apropie ca nume de Bodo Ilgner?).

Aşadar citeam o cronică, să-i zicem aşa, a filmului ce l-a întrecut pe Titanic la încasări. Cronica e aici, o cronică puţin memorabilă, dar de notat o scurtă înşiruire de propoziţii, trei la număr : "Chiar n-am prea multe de spus despre Avatar. N-am cuvinte. Nu-mi amintesc decat chipurile celor 20 de blogeri care m-au insotit la premiera.". Poate pentru cei de pe blogosferă totul sună natural, dar nu şi pentru mine care trăiesc pe pământ, pământul în care se odihneşte, sau ce-o face, Constantin Mavrocordat, de 6 ori domnitor în Muntenia, de 4 ori domnitor în Moldova, ucis de un soldat rus pe 23 noiembrie 1769.

Tot nenatural îmi sună şi următoarea propoziţie, scrisă de acelaşi Richie (nu ştiu cine îi, rar ajung la el pe blog, nu mă pasionează şi chiar nu am nimic cu el, mă amuză de altfel rar, doar în astea două cazuri).  "Da, la amiaza, si chiar stateam asa si ma gandeam ca tre sa scriu pe blog asta". Propoziţia e un comentariu la un articol de pe blogul lui personal, despre o întâmplare în care susţinea că bărbaţii fără pungi după cumpărături şi nu par ridicoli. Mă gândesc că ăia 20 de blogeri de la Avatar au citit asta.

Să schimb abordarea, e uşor inacceptabilă. Când sunt uşor beat recunosc greu unii oameni. Asta nu îi o problemă când sunt treaz când nu recunosc pe nimieni şi nimic. Când am fost deunăzi într-un subsol unde se dansa m-a salutat Andreea Fibisan şi o persoană, ce semăna cu Lavinia Iştoc şi sunt convins că nu era Lavinia Iştoc, mi-a pus mâna în cap. Nu doar deunăzi dar nici acum nu ştiu dacă mi-a pus mâna în cap să mă salute sau o deranjasem cu ceva. Vorbea ca şi Chiţu şi nu am  putut cere lămuriri. Nu-mi amintesc decât chipurile celor 20 de blogeri. Fantastic nu-i aşa? Stăteam aşa şi mă gândeam că tre să scriu pe blog asta.

Tot acolo în subsol a apărut şi Caba. Două informaţii mi-a dat. A lucrat pentru sau la Tion unde băga ca migu. Acum nu mai lucrează acolo. Nu mai lucrează nicăieri. L-am întrebat dacă îşi caută altundeva. Mi-a răspuns: "Acum aştept".

Ieri m-am întâlnit din nou cu Chiţu la fotbal, am format o echipă de cinci alături de Sile, Ioschici şi Dan şi am câştigat la pas, deşi cu un om în minus, un meci cu şase colegi de la lucru. Îl sunasem şi pe Trifa dar el încă zace, de fapt zăcea atunci, acum văd că nu mai zace, sau cel puţin nu mai zice că zace. Încă vreo două săptămâni e incapabil de efort.

În rest Dan a primit un sms incredibil dar nu ştiu dacă am voie să îl divulg. Bine, el nu intră pe blog, puţini intră, căci blogeri iarăşi nu intră la mine pe blog, ei intră pe al lui Richie, căci el îşi aminteşte chipurile lor.

Vizitatori ai regelui, bun fierar, fierari, tâmplari sau orice fel de meşteşugari, beţivi, minore, anonimi, oameni, Chiţu, oricine, dacă vreţi să dezvolt vreun subiect, sau să suprim altele, dacă aveţi idei, sugestii, numere de telefon, fotografii compromiţătoare, spuneţi dar, nu zăboviţi!

Repet. Nu zăboviţi!



6 comments:

nevertebrati tronson said...

"Esti prost de dai in gropi" - ce expresia buna. I-as fi pus-o la dobitocul ala pe blog baga-l-as in pizda la ma-sa de prost. M-am abtinut totusi. Da poate ma razgandesc ca Stolo.

Azi cred ca am chef de scris. Posibil sa ma razgandesc still.

Sa nu dezvolti Avatar daca se poate. Nu ma mir ca am ras jumate din film. Ce film prost... Daca nu erau efectele pt care Cameron nu are nici un merit ... n-am cuvinte ma. Sper sa nu primeasca la oscaruri nimic important.

Pute face un pariu pt oscaruri daca te tine.

Vreau sa dezvolti despre fotbal. Cum de v-ati strans toti? Ce mai face chitu?

Vreau sa stiu despre SMS-ul lui Dan.

Pe richie asta l-as bate. Dar primata m-oi multumi sa-l injur.

Ma da tie ti-o placut Avatar ma mortii ma-tii? Ce dracu?

fereasca dumnezo...

ba da sile si dan de ce nu intra pe blog si grasul de ce nu mai comenteaza. te-am facut gras ma, zi ceva mm.

Eu lucrez asiduu la proiectul meu. Am vrut sa fac un pipeline dar eficienta lui ar fi fost nula asa ca am alta arhitectura acuma. o porcarie de arhitectura if you ask me. nu ma descurc cu portul serial. vreau sa trimit paralel. sa trimit cat vreau. fara buffer.

Incep sa fiu tot mia putin violent. Ma distruge ma viata in cipru. nu am pe cine sa ma enervez si toti is asa letargici. idioti.

imi place articolul. parca recunosc autorul de la inceputuri in el. baga mai des old school ma. am simtit textul. asa mai merge. mai baga o injuratura. ironizeaza-l si pe grasu.

radio guerilla mere ca pula in cipru as do all things related to internet.

ma da cum ti-o pus mana in cap o tipa asa aiurea? poate te vrea. io zic sa investighezi. si cel mai bun mod de a investiga e cu pula. daca vb ca si chitu ii bine ca nu te mai obosesti sa intelegi. ce mai face chitu totusi vreau sa stiu.

Trifa de ce e incapabil de efort. O murit? O murit trifa ma?

Ma vreau poze cu david. sa imi trimiti pe mail.

atat pentru astazi. grasule astept reply...

thian1899 said...

o fost ok Avatar, si io sper sa nu ia nimic, da ii o poza f buna, asta: http://comixed.com/wp-content/uploads/2009/12/129053027903090394.jpg

nici hurt locker nu prea mi-a placut, dar a fost de treaba acum cand ma gandesc. ma tre sa il vezi pe brad pitt cum vorbeste italiana, daca nu l-ai vazut, in basterds. facem pariuri. sper sa si vedem mai multe filme.

citesc saramago intermitentele mortii. mare om saramago ma, or should i say saramango?

despre fotbal o sa scriu candva mai pe larg. eu am organizat ma, mare lucru.

de sms-ul lui dan, vb pe mess. o stii pe moni nu?

ma nu stiu ce vorbesti acolo despre pipeline dar ma bucur sa aflu ca era ineficient. pai daca ai nevoie de ajutor de la cineva cu experienta... lol. poate facem mai ineficienta treaba.

las ma ca vin, sper, in cipru prin primavara. daca trec de maraton. ma doare genunchiul stang, inspre interiorul piciorului, cand ma ridic de pe scaun, pana merg un pic. mi-e lene sa merg la doctor dar nu cred ca ii bine sa ma doara.

tipa cu mana in cap... cred ca aiurea o pus-o, ori vroia sa ma salute ori sa ma dea la o parte. habar n-am, n-o stiam oricum. nu arata prea bine, orice investigatie e asadar de prisos.

trifa s-o operat la buric.

deci Chitu, fii atent ma, cel mai bun lucru pastrat pt final. Chitu ii la facultate fara frecventa.

grasu said...

Ma vad ca ma fortati sa zic si eu ceva pe aici, da nu am mare lucru de zis, rege nu am inteles ce rol are domnitoru acela la tine in post, poate imi explici, si tre sa recunosc ca imi place si mie articolu da nu recunosc nimic in el din vechiul tu, eliberadio e bun dara, il alternez cu sptfm, incerc sa nu pierd emisiunea lu banciu, e chiar funny, ar trebui sa asculte si fieraru... am fost la trifa azi sa vad cum se recuperaza dupa operatie, m-am intalnit pe drum cu taicasu care tocmai ce picase in mijlocu drumului din cauza ghetii, ce-am mai ras lol.
Nu-mi place how i met ur mother, adica e ok dar nimic deosebit si stiti ca eu doar deosebitu il apreciez.
Recupararea lu trifa decurge normal, mai tre sa stea 1 saptamana acasa..
Avatar nu am vazut dar e prost sunt sigur, in schimb am vazut a serious man si the informant, cu actori buni in roluri bune.
Pipeline imi aminteste de vladutiu, ce vremuri.
Cred ca o sa participi si eu la maraton si o sa scot un timp mai bun ca a lu harnut si dan, ahaha, ma pregatesc asiduu pt asta.
Chitu mi se pare mai slab la fotbal, eu in schimb is la fel dar nu ramane asa.
Si sa termin en fanfare..pew pew

thian1899 said...

vezi ca emisiunile lui banciu sunt in format video pe site-ul sptfm (emisiunea de la radio e si la tv, cine s-ar fi gandit la asta?)

glee e deosebit ma? informant e dat jos, dar mai am cateva episoade din lie to me. melodia de pe generic de la lie to me e f buna, o sa ajunga melodia si la voi, cand intru in posesie (expresie folosita o data de dan, alaltaieri).

ma mie imi place mult sa joc cu chitu in echipa. comunica mai bine in fotbal decat oriunde altundeva.

maratonul ala o sa fie ceva incredibil. macar de ai ajunge sub 100 pana atunci ma. baba chagaloo a venit si a plecat, n-a adus si n-a luat. kilograme. ce meschin.

grigore antipa said...

Am vazut basterds. Foarte slab filmul. Primul film in care il vad pe Pitt ca joaca prost. Prost si rolul pt el. Nu inteleg care-i treaba cu Tarantino asta ca in afara de kill bill celelalte filme sunt mediocre. Nici kill bill nu-i mai nimic dar e funny cat de trase de par sunt scenele. Eu vreau sa cred ca o fost o intentie sa fie asa so I will regard it as a good movie.

Ma pai joaca mai des fotbal cu chitu. Duminica e carnaval la Limassol LOL. I will be there. o sa pun poze.

Tre sa vad nominalizarile la oscar. Deci facem pariul?

Ma daca vrei sa vii in mai e inca rece apa. Io zic de iunie incolo so you would enjot it.

radu banciu ma enerveaza. nu are nimic de spus. bombane si el sa se auda vorbind. radu naum parca e suportabil.

how i met your mother nu are nimic special. doar un alt sitcom cu priteni si problemele lor banale. acuma ma actualizez la american dad si family guy. m-as apuca de house.

grasule xxxl ai grija la maraton ca-s unguri. poate iau grasimea de pe tine pentru operatii estetice. tr captureaza acolo in padure.

daca vrei poti sa te bagi la un pipeline cu mine. you are welcomed.
ce mai face ma-ta? tata-tu?

ai futut ceva?

si in final: pew pew??? wtf is pew pes?

thian1899 said...

pew pew e in poza asta ma: http://comixed.com/wp-content/uploads/2009/12/129053027903090394.jpg

o fost funny brad pitt vorbind italiana ma.

ma tu tre sa te uiti la 30 rock neaparat