Pages

Tuesday, February 23, 2010

Some of Dilbert's Best


2 comments:

n^%!@$#)( said...

ma dilbert rules... is la zi cu stripurile. or fost cateva misto de cand nu m-am mai uitat.

wally e idolul meu. vreau sa fiu wally. da trebe la o corporatie din asta mare LOL.

am vb si cu sile. sper sa nu faca prostii cu motoru da asta ramane de vazut. dan si-o dat seama ca e nebun. dupa ce i-am zis-o in mod repetat

incerc sa pun bani deoparte si cheltui putin si fac multa mancare acasa. mai ii un tip care-i ceva cunostinta de-a lu lorena cu noi si nu e bine ca nu pot sa econimisesc in mortii ma-sii. si tre sa trimit la frate-miu bani.

naspa cu banu sa-mi bag picioarele. nu-i bine ma. trebe sa-mi fac ceva ferma pt mancare. ca ce se cumpara din comert e crap. toate-s cu porcarii de crescut in ele.

nu ma descurc. si in tara e o mizerie. not cool.

si nici n-am cu cine bea sau merge in oras aici deloc sa ma distrez si eu. bag pula.

tre sa gasesc un loc cald unde sa ma ascund de lume si sa imi fac casa acolo. no tv o internet no nothing. just me and the wild. si probabil nevasta-mea LOL.

imi fac o tara.
asta o sa fac :)
ma duc acas...

thian1899 said...

si io is la zi cu dilbertul. helen fry e un nume bun pt un diavol.

multi is nebuni, se pare ca incepe lumea sa recunoasca.

pai sa economisesti bani ma sa ai cand vin pe la tine, ca pe tine ma bazez. berlusconi ii prea sfarsit sa ma bazez pe el.

pai strangem bani si ne luam in jucator, un z4, si o mansarda in varsovia. lista ramane deschisa...